9 Nisan 2019 Salı

Tabutta Rovasata

-Sen artık temelli burda mısın?
+Burdayjm

+Ben aslında sizden,
-Nee?
+Ben aslında sizden,
-Nee?
+Ben aslında sizden,
-Nee?
+Ben aslında sizden,
-Nee?
+ Bir şey istesem
-Çay ocağına da bakıyor musun?
+Burasiyla ilgileniyorum. Ama arkadaşlar iyidir...
- yatacak yer verdiler mi sana?
+Evet
-Verdilerse iyi...
+Eh işte...
- bazen gıpta ediyorum, benim halim senden kötü...
+Nasıl yani?
-bu adam var ya!
+Senin yatacak yerin yok mu?
-hem var hem yok...
+Benim de... Ama arkadaşlar iyidir.
- bazen diyorum benim de böyle bir yerim olsa arada şey etsem.

...

-olur mu öyle şey?
+Niye olmasın
- imkansız
+ Çekinme, yağmur olur kar olur...

...

+oda bu,
-himm
+bu da Anahtari, istediğin zaman gelebilirsin. arkadaşlarını da getirebilirsin. Ama getirmezsen iyi olur. Getirirsen Zeki görmesin.
-hihi
...
+Ben aslında sizden
-Ney
+Ben aslında sizden
-Ney
+Ben aslında sizden
-Ney
-Bir sey istesem...

...
Tabutta Rovasata

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder